My London-trip!

Som jeg har nevnt i ett tidligere innlegg, reiste jeg og familien en liten tur til London. Vi var der fra mandag 31.okt - 3.nov. Vi hadde en kjempe fin storby-ferie, og vi opplevde masse. Skulle gjerne vært der enda lenger, jeg vet ivertfall at jeg vil dra tilbake når jeg har muligheten til det. Jeg tok en haug med bilder, så jeg gidder ikke å legge ut alt av det, men dere skal få se noen. Jeg har laget små bilde-montasjer, så jeg forteller hva vi har holdt på med osv under de forskjellige bildene! Enjoy!

Vi valgte å reise med Norwegian, og er veldig fornøyde med det. Flyturen til London tok ca. 1t og 45min. Så turen gikk veldig fort. Turen hjem ca. 15min kortere, på grunn av at vi var så heldige å få landignsstripe mot nord, dermed slapp vi å snu for å lande. Jeg velger nok å dra med dette flyselskapet neste gang også!

Her er hotellet vårt by night, vi lå på St.Giels Hotel, og det ligger midt i sentrum, å bare gangavstand fra Oxford Street! Dere kan også se utsikten fra 7.etasje, der vi bodde. Du kan skimte London Eye.
Det nederste bildet er av broren min, mamma og meg utenfor O2 Academy Islington, der vi var på konsert den første kvelden!

Jeg og mamma var på A1-konsert den første kvelden vi var i London. Vi hadde sett for oss ett veldig stort lokale, men det var som en nattklubb. Et utrolig koselig og intimt sted, så vi stod ikke så langt ifra scenen. Konserten var utrolig bra, og det er ett minne for livet, virkelig.

Den andre dagen var hele familien på The British Museum. Et utrolig stort museum, og på en dag kom vi ikke gjennom alt en gang. Det er egentlig ikke helt min interesse, men det var spennende alikevel. Mye forskjellig å se, fra forskjellige verdensdeler og årstall osv.

London by night. En kveld tenntes plutselig all julepynten i gatene, veldig koselig, men litt tidlig for min del!

Onsdagen hadde vi bestilt biletter til å dra opp i London Eye for å se den utrolige utsikten over London. Det var store vogner med plass til 15-20 personer pr. pers. Turen rundt tok 30min, så vi hadde god tid til å se oss rundt. Det var veldig høyt, dermed litt ekkelt, men det gikk helt greit. Jeg er skeptisk til høyder, men heldigvis ikke så værst. Anbefales hvis du noen gang skal til London!

Etter besøket i London Eye, besøkte vi Madame Tussauds. Helt utrolig at de klarer å lage de voksdukkene så like de ekte personene. Imponderende!

I London smakte jeg på sushi for første gang i mitt liv, jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes, men det smakte heller ikke vondt, så jeg kommer nok til å smake på det igjen. Caffe Mocha var også en stor slager, yndlingskaffen min, og de skuffet heller ikke med den i London.

Her er noen av mine outfits som jeg brukte i London.

Skal se om jeg får laget ett "innkjøps-innlegg" en annen dag!

Har du noen gang vært i London, eller tenkt på å reise dit? :)

©Ann-iren

fancymakeup

14.11.2011 kl.16:46

Jeg esker london! Fantastisk by <3

Jeg holder for tiden en annerledes og kreativ konkurranse på bloggen min som lar leserne utfolde seg kreativt. Vinneren vil få tilsendt en goodiebag med sminke fra Make Up Store til en verdi av 870 kroner! Det blir ikke enklere og kjekkere enn dette hvis du er ute etter gratis kvalitetsminke!

camillakaroline

14.11.2011 kl.17:07

Utrolig fine bilder! Morsomt å lese om ferien deres :)

Emma Kråkenes

14.11.2011 kl.17:10

Masse fine bilder, jeg har selv vært i London :-D

MONIKA PEDERSEN♥

14.11.2011 kl.17:16

Utrolig fine bilder! :)

Chioma

14.11.2011 kl.17:28

Ja, har vært der mange ganger! Savnet virkelig London da jeg så på de flotte bildene dine :)

14.11.2011 kl.17:32

Jeg har bodd der i 3 år, og skal danse på pinapple dance studio på klassetur neste vinter.. Just saying :)

Charlene

14.11.2011 kl.18:03

Ååååh, London :) Pleier alltid å ta en tur til London før jul for å shoppe julegaver, møte ei venninne som bor der og drikke meg kvalm på Starbucks' frappe =)

Ann-Iren

20, Vågå

Blogger om min hverdag og det som ellers faller meg inn =) Kontakt: annimor_92@hotmail.com